Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



Receptiemedewerker


Functie

Ben je gepassioneerd door de Hospitality Sector ?

Ben je verantwoordelijk, vriendelijk en hou je ervan om een perfecte service af te leveren?

Dan ben jij ongetwijfeld de receptionist die wij zoeken voor de regio Middelkerke.

Bij het uitvoeren van uw functie in het hotel komen tal van klantgerichte en organisatorische aspecten aan bod.
In eerste instantie zorg je voor het onthaal van de hotelgasten .
J
e beheert de reservaties en je begeleidt de gasten bij check-in en tijdens hun verblijf.
Daarnaast voer je een aantal operationele en administratieve taken met betrekking tot de back office uit.

Dit takenpakket zorgt ervoor dat er veel afwisseling zit in jouw dagdagelijkse taken.

Jouw profiel

Je genoot een hogere opleiding of kan bij voorkeur terugblikken op wat ervaring in de reis- of vakantiesector of genoot een opleiding in functie van toerisme & hotelmanagement.

Kandidaten die niet de opleiding hebben maar wel de competenties zijn ook welkom.

Je hebt een verzorgd voorkomen en bent allround ingesteld. Je vindt het een uitdaging om op verschillende domeinen te worden ingeschakeld. In je werk hou je van een zelfstandige en nauwkeurige aanpak.
Je hebt een klantgerichte feeling waarbij vriendelijkheid en service primeren.
Je bent verantwoordelijk en
betrokken en kan vlot samenwerken met collega's.

Je drukt je vlot uit in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Door je praktische gebruikerskennis van de MS office tools kan je vlot met de computer overweg.

Je staat open voor een flexibele werkregeling en je hebt geen probleem met weekendwerk.

  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren
  • Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Een gevarieerde functie met ruimte voor autonomie en initiatief.

· Je komt terecht in een jong en gedreven team.

· Een aangename werkomgeving.

· Weekend werk vereist doch regelmatig een dag in het weekend thuis.

Solliciteren

Demunck Christy
0477810093
christy@flowhg.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht